Luty 21, 2017, 08:37:06 am

Regulamin rejestracji

Regulamin Forum http://ps3-hack.com.pl

§1 Postanowienia prawne

Na forum może zarejestrować się każda osoba, która wyrazi taką chęć. Rejestracja jak i korzystanie z forum jest w pełni bezpłatne.
Każdy użytkownik rejestrujący konto w forum ps3-hack.com.pl, następnie korzystający z serwisu, automatycznie akceptuje ten regulamin.

§2 Postanowienia ogólne

Poniższy regulamin nie ma na celu ograniczenia swobody korzystania z serwisu.


1. Na forum może wypowiadać się każda osoba niezależnie od wieku.
2. Forum dyskusyjne służy do prowadzenia rozmów na tematy, do których przeznaczony jest odpowiedni dział.
3. Zabrania się poruszania rozmów na tematy łamiące polskie prawo. Należą do nich niewątpliwie:
- Nielegalne kopie gier
- Pornografia
- Obrażanie cudzych poglądów
- Obrażanie na tle etnicznym, oraz rasowym
- Używanie wulgaryzmów

Częste łamanie punktu 3. będzie skutkowało ostrzeżeniem, a w ostateczności banicją.

4. Forum dyskusyjne zostało stworzone dla osób kulturalnych i odpowiedzialnych za swoje wypowiedzi. Na całym forum obowiązuje tzw. Netykieta. Od użytkowników wymagamy przede wszystkim wysokiej kultury osobistej.
5. Forum ps3-hack.com.pl nie jest miejscem, gdzie możesz publicznie obrażać kogoś, lub czyjeś poglądy. Traktuj każdego użytkownika, jak i członka redakcji z należytym szacunkiem, a będziesz tak samo traktowany.
6. Za nieprzestrzeganie regulaminu użytkownik może otrzymać upomnienie w postaci Prywatnej Wiadomości, bądź ostrzeżenie przy wielokrotnym łamaniu zasad obowiązujących na forum. Po osiągnięciu „100%” w statusie ostrzeżeń, użytkownik automatycznie podlega banicji.


§3 Tematy i posty

3.1 Zasady obowiązujące przy tworzeniu nowego tematu

1. Staraj się umieszczać tematy w odpowiednich działach. Jeżeli nie wiesz, gdzie zakładany temat powinien się znajdować – zapytaj się kogoś z redakcji.
2. Nazwa tematu powinna ściśle być związana z problemem poruszanym w topicu. Im bardziej szczegółowa nazwa tematu tym szybciej możesz oczekiwać pomocy. Tematy typu: „Problem” jedynie utrudniają użytkownikom znalezienie odpowiedniej dyskusji. Możesz również skorzystać z opcji „Opis tematu”, aby dodać niezbędne szczegóły bezpośrednio pod nazwą tematu.
3. Przed założeniem nowego tematu skorzystaj z opcji „szukaj”, aby upewnić się, czy poruszany przez Ciebie problem nie został już rozwiązany. Moderator ma prawo usunięcia tematu, który był w przeszłości był już poruszany.
4. Tworzenie identycznych tematów w różnych działach jest surowo karane!
5. Zabrania się wznawiania tematów sprzed kilku miesięcy, chyba, że wnosisz konstruktywną odpowiedź, bądź szukasz odpowiedzi na pytanie pasujące do danego tematu. W takim przypadku tzw. odkopanie tematu jest dopuszczalne.
6. Posty zupełnie odbiegające od tematu dyskusji zostają usuwane przez moderacje. W przypadku częstego powtarzania się sytuacji użytkownik zostaje nagrodzony ostrzeżeniem.
7. Zabrania się wstawiania tematów, których celem jest uzyskanie korzyści "majątkowych" w formie materialnej jak i niematerialnej (lockerz.com itp.)


3.2 Zasady obowiązujące przy pisaniu postów

1. Nie pisz nie na temat. Za posty typu: „świetne”, „uważam tak samo” itp. użytkownik otrzymuje ostrzeżenie.
2. Obowiązuje bezzwłoczny zakaz pisania postów jeden pod drugim. Jeżeli chcesz napisać nową odpowiedź, w temacie, gdzie ostatni post należy do Ciebie, powinieneś go zedytować opcją „edytuj”.
3. Zabrania się:
- pisania całego postu z włączonym Caps-Lockiem
- używania kolorów (są one zarezerwowane dla całej redakcji)
- powiększania czcionek
- wstawiania ogromnej ilości tzw. emotikonek
4. Wstawiając multimedia do posta powinieneś je ukryć w odpowiednim BBCodzie: „[spoiler][*/spoiler]” (bez "*"). Ułatwi to przeglądanie całego tematu.
5. W postach zabrania się umieszczania wszelkiego rodzaju reklam stron internetowych.
6. Zabrania się wstawiania postów, których celem jest uzyskanie korzyści "majątkowych" w formie materialnej jak i niematerialnej (lockerz.com itp.)



§4 Profil

4.1 Avatar

1. Maksymalny dopuszczalny rozmiar avatara – 60x60px
2. Zabrania się wstawiania avatarów o treściach:
- Pornograficznych
- Rasistowskich
- Obrażających innych użytkowników forum


4.2 Sygnatura

1. Dopuszcza się wstawienie maksymalnie jednej grafiki w sygnaturze o rozmiarze nieprzekraczającym 600x150px. Treść sygnatury maksymalnie w pięciu liniach.
2. W sygnaturze mogą znajdować się maksymalnie dwa adresy URL.
3. Zakaz wstawiania treści obrażających innych użytkowników, jak i treści niezgodnych z prawem.
4. Umieszczanie sygnatur cudzych bez zgody ich twórcy jest niedozwolone.
5. Moderator ma prawo do usunięcia całej sygnatury i wystawienia odpowiedniego poziomu ostrzeżenia za niestosowanie się do tych reguł.
6. W sygnaturze NIE mogą się znajdować linki do stron, które blokują pracę przeglądarek internetowych.


§5 Regulamin Shoutboxa i Statusów

5.1 Podstawowe zasady postowania na SB i w Statusach:

1. Jeśli pierwszy raz chcesz się udzielić w rozmowie, jaka panuje w shoutboxie, przeczytaj jego Regulamin.
2. Zapoznaj się koniecznie z treścią tej strony.
3. Wpisz treść wiadomości.
4. Sprawdź, czy nie łamie ona jakiegokolwiek punktu regulaminu.
5. Udowodnij, że ortografię po części znasz i błędy usuń.
6. Naciśnij RAZ przycisk "Wyślij Shouta".
7. Odczekaj trochę, aż strona się odświeży, a Twoja wypowiedź znajdzie się w oknie mini-chata.


5.2 Na SB i w Statusach zabrania się:

1. Floodowania (czyli wysyłania kilka razy tego samego shouta).
2. Pisania długich postów (na więcej niż dwa wiersze).
3. Jeśli jest prowadzona aktywna rozmowa (co najmniej 5 shoutów od co najmniej 2 różnych userów z ostatnich 5 minut), zabrania się pisania nie na temat, oraz celowego utrudniania tejże rozmowy.
4. Używania koloru czerwonego, który jest zarezerwowany dla adminów oraz moderatorów.
5. Pisania dużymi literami (szerzej znanego jako caps-shout) - nie dotyczy adminów oraz moderatorów.
6. Pisać ponownie shouta który został usunięty przez moderatora.
7. Pisać reklam. (m.in. całkowity zakaz wstawiania linków prowadzących do własnego bądź czyjegoś profilu!)
8. Wstawiać obrazków.
9.Wstawiać filmików.
10. Wstawiać zbyt wielu emotikonów.
11. Zabrania się wstawiania linków i shoutów, których celem jest uzyskanie korzyści "majątkowych" w formie materialnej jak i niematerialnej (lockerz.com itp.)
12. Zabrania się wstawiania linków i shoutów, których celem jest zablokowanie przeglądarek internetowych.
13. Zabrania się umieszczania linków do filmów (np. YT, GT) które otwierają się na SB.


Częste łamanie wyżej wymienionych zasad zaowocuje zwiększeniem warna. Jeśli nie nastąpi poprawa a reguły wciąż będą łamane, warn zostanie zwiększony, a w efekcie doprowadzi do bana.

5.3 Na SB i w Statusach należy:

1. Cenzurować w swej wypowiedzi słowa powszechnie uznawane za wulgarne, poprzez wstawienie "***" w miejsce najbardziej dźwięcznej sylaby (np. s****dalaj).
2. Wyrażać się grzecznie i z kulturą, zwłaszcza do userów wyższych rangą.
3. Pisać krótkie wypowiedzi.
4. Używać tylko powszechnie znanych skrótów w celu uproszczenia swej wypowiedzi.
5. Wyróżniać fragmenty swej wypowiedzi poprzez używanie znaczników: u, b oraz i.


§6 Łamanie wymienionych zasad.

6.1 Częste łamanie zasad:

Częste łamanie wyżej wymienionych zasad zaowocuje zwiększeniem warna. Jeśli nie nastąpi poprawa a reguły wciąż będą łamane, warn zostanie zwiększony, a w efekcie doprowadzi do bana. Aczkolwiek za stosowanie się do tych zasad poziom warna może zostać zmniejszony.

6.2 Ban

- Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
- Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
- O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.
- Po otrzymaniu bana osoba ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
- Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.


§7 Administracja

- Administrator ma prawo zmienić regulamin bez powiadomienia.
- Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
- Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje tylko i wyłącznie wszelkie uwagi na ten temat, w dziale: Problemy i sugestie na Forum.
- Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.


§8 Wszelkie działanie na niekorzyść strony ps3-hack.com.pl jest surowo zabronione. Każde działanie tego typu wiąże się z banacja użytkownika oraz jego IP.
     

§9  W przypadkach, których niniejszy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.


§10 Na tej stronie nie są umieszczone żadne pliki, a jedynie informacje na ich temat ( typ, link, suma kontrolna itp.). Pamiętaj, że pliki objęte prawem autorskim wolno zgrywać z sieci jedynie, jeżeli posiada się w domu ich oryginalną wersję, a ściągniętą kopię będzie się traktować jako zapasową.


§11 Rejestrując się na forum ps3-hack.com.pl wyrażasz zgodę na otrzymywanie e-maili od Administratora.


§12 Za nieprzestrzeganie wyżej wymienionego regulaminu grozi ban na okres 30 dni.



Każdy nowy user proszony jest wpierw o przeczytanie i zapoznanie się z działem "REGULAMIN" oraz "FAQ".
Za nie przestrzeganie regulaminu i faq będzie stosowany warn, który po krotnym otrzymaniu użytkownik ten będzie wydalany z forum.

Pozdrawiamy, Załoga


..::PS3-HACK::..









Close
Witaj gość, zaloguj się aby mieć pełen dostęp do forum.