Grudzień 12, 2017, 11:30:27 am

Autor Wątek: PS3 FAT nie odpala systemu  (Przeczytany 2328 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ..::BaNdZiOr::..

  • Stwórca Forum :)
  • HelpChat/Sb
  • Szef Forum
  • *
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 1564
  • Miejsce pobytu: San Escobar
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • WE ARE ANONYMOUS WWW.PS4-HACK.CBA.PL
    • ..::PS4-HACK::..
PS3 FAT nie odpala systemu
« dnia: Sierpień 30, 2017, 21:35:33 pm »
Witam

mam ps3 fat cechc problem wygląda następująco świecą sie dwie diody naraz zielona i niebieska i po minucie konsola sie wylacza.
Do Recovery menu wchodzi bezproblemu lecz nie mogę zrobić aktualizacji bywala błąd dysku 8002f2c5, 8002f225 oraz 8002f281. Gdy próbuje odbudowac baze danych wyświetla mi że nie znaleziono odpowiedniej pamięci masowej.
Dyski sprawdzałęm oba i są sprawne z innych konsol. Co do Napedu to raczej jest niesprawny mechanizm się blokuje i nie wciaga plyt.
Ktos ma jakis pomysł co moze byc nie tak?



PS3-Hack.com.pl

PS3 FAT nie odpala systemu
« dnia: Sierpień 30, 2017, 21:35:33 pm »

Offline maniek6666

  • Administrator
  • Szef Forum
  • ******
  • Dołączył: Wrz 2011
  • Wiadomości: 1510
  • Miejsce pobytu: Stodoła u Waldka
  • Reputacja: 96
  • Płeć: Mężczyzna
  • MANIEK
Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 31, 2017, 03:40:23 am »
moim zdaniem to naped siadl i nie chce sie wgrać soft

Offline ..::BaNdZiOr::..

  • Stwórca Forum :)
  • HelpChat/Sb
  • Szef Forum
  • *
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 1564
  • Miejsce pobytu: San Escobar
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • WE ARE ANONYMOUS WWW.PS4-HACK.CBA.PL
    • ..::PS4-HACK::..
Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 31, 2017, 08:20:45 am »
Tak mnie wlasnie zastanawialo czy nie ma on cos wspolnego ze nie chce nic dzialac, ale nawet przy odbudowie bazy danych wywala mi tj brak dysku

Offline Chmielu

  • Ten Nieznany
  • HelpChat/Sb
  • Vip
  • *
  • Dołączył: Mar 2012
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 9
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 31, 2017, 08:40:44 am »
a może wgrać jakiś soft NO BD ?
Bardzo rzadko sprawdzam prywatne wiadomości, dlatego proszę się nie denerwować, że odpisuję późno albo w ogóle. ;(


PS3-Hack.com.pl

Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 31, 2017, 08:40:44 am »

Offline ..::BaNdZiOr::..

  • Stwórca Forum :)
  • HelpChat/Sb
  • Szef Forum
  • *
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 1564
  • Miejsce pobytu: San Escobar
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • WE ARE ANONYMOUS WWW.PS4-HACK.CBA.PL
    • ..::PS4-HACK::..
Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 31, 2017, 09:59:42 am »
Mozna by bylo tylko ze ja mam e3 flashrra jedynie a tam jest pamiec nand

Offline Domi38

  • bądz zawsze sobą
  • Tester
  • Vip
  • *
  • Dołączył: Kwi 2012
  • Wiadomości: 311
  • Reputacja: 15
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 31, 2017, 19:38:55 pm »
bandzior podmien na inny dysk i sprawdz

Offline ..::BaNdZiOr::..

  • Stwórca Forum :)
  • HelpChat/Sb
  • Szef Forum
  • *
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 1564
  • Miejsce pobytu: San Escobar
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • WE ARE ANONYMOUS WWW.PS4-HACK.CBA.PL
    • ..::PS4-HACK::..
Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 31, 2017, 20:56:20 pm »
To samo jest na innym.
Dzisiaj naprawualem drugiego fata z ylodem i dziala normalmie na tych dyskach i z uwalonym napedem a tamta ni c*****y nie chce ruszyc. Choc chyba jakby stracila pamiec to nie powinna dostac rsod?

Offline maniek6666

  • Administrator
  • Szef Forum
  • ******
  • Dołączył: Wrz 2011
  • Wiadomości: 1510
  • Miejsce pobytu: Stodoła u Waldka
  • Reputacja: 96
  • Płeć: Mężczyzna
  • MANIEK
Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 31, 2017, 21:27:20 pm »
ja bym zapytał sie poprzedniego własciciela co z nia dokładnie było (moze ktos probował programowac i zle to zrobil)

masz cos podpiete pod usb jak uruchamiasz ps3? (tak pytam z ciekawosci ;) )

Offline ..::BaNdZiOr::..

  • Stwórca Forum :)
  • HelpChat/Sb
  • Szef Forum
  • *
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 1564
  • Miejsce pobytu: San Escobar
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • WE ARE ANONYMOUS WWW.PS4-HACK.CBA.PL
    • ..::PS4-HACK::..
Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 31, 2017, 23:07:14 pm »
Nic obie mialy ylod a co z nimi bylo to tylko wiem to co bylo w opisie sprzedazy

Cytuj
Posiadam na sprzedaż 2 konsole PS3 FAT.
Konsola pierwsza posiada napęd optyczny w nieznanym stanie, konsola ponoć była sprawna tzn. uruchamiała się z komunikatem o braku dysku twardego i niby po zainstalowaniu go z innej FAT konsoli nie dała się uruchomić tylko mrugała kontrolka zasilania przy próbie uruchomienia.
2 natomiast nie posiada napędu i niby to samo co z pierwszą.
Zalegają mi więc oddam je razem 2 sztuki w cenie 60 zł
być może dla osób zajmujących się tym uda się je "rozkminić" i "postawić na nogi".
Konsole nie posiadają dysków twardych.
Możliwa wymiana na cokolwiek np. uszkodzone pady do PS3 lub PS4, laptopy albo gry na te platformy albo na cokolwiek innego fajnego :-)
Proszę pisać chętnych na wymianę a na pewno się dogadamy bo zalegają mi te konsole.
Cena dotyczy 2 sztuk konsol.

Offline maniek6666

  • Administrator
  • Szef Forum
  • ******
  • Dołączył: Wrz 2011
  • Wiadomości: 1510
  • Miejsce pobytu: Stodoła u Waldka
  • Reputacja: 96
  • Płeć: Mężczyzna
  • MANIEK
Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 31, 2017, 23:27:56 pm »
no chcial niechciał troche kiepsko ze kupiłes je

ale jesli juz je masz to moze dogradaj sie z kims kto ogarnia sprawe dowgrade moze postawi na nogi chociaz ta pierwsza bez napedu (moze dorzuca elektronike w gratisie ;) )

no bez programatora to sie nie obejdzie
napisz jaki model jest tej drugiej moze jak juz kupiłes programator to jakos sam dasz rade chociaz ta jedna ogarnac

Offline ..::BaNdZiOr::..

  • Stwórca Forum :)
  • HelpChat/Sb
  • Szef Forum
  • *
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 1564
  • Miejsce pobytu: San Escobar
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • WE ARE ANONYMOUS WWW.PS4-HACK.CBA.PL
    • ..::PS4-HACK::..
Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 01, 2017, 00:57:00 am »
To sa niestety cechc03 i 04 pamiec nand czyli bede musial zagadac do jjacola o downgrade

Offline maniek6666

  • Administrator
  • Szef Forum
  • ******
  • Dołączył: Wrz 2011
  • Wiadomości: 1510
  • Miejsce pobytu: Stodoła u Waldka
  • Reputacja: 96
  • Płeć: Mężczyzna
  • MANIEK
Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 01, 2017, 01:10:26 am »
tak patrzac na te ps3 ktore opisałes to mozna wywnioskowac ze nie warto ich naprawiac bo za duzy koszt ale moze uda sie tobie ogarnac po kosztach

Offline ..::BaNdZiOr::..

  • Stwórca Forum :)
  • HelpChat/Sb
  • Szef Forum
  • *
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 1564
  • Miejsce pobytu: San Escobar
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • WE ARE ANONYMOUS WWW.PS4-HACK.CBA.PL
    • ..::PS4-HACK::..
Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 01, 2017, 15:07:18 pm »
Tak ogolnie to wzialem je za wymiane wiec nic za nie nie bulilem.
Tylko zrobic downgroad jednej wymienic paste i powinno byc ok

PS3-Hack.com.pl

Odp: PS3 FAT nie odpala systemu
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 01, 2017, 15:07:18 pm »

Tags:
 


Close
Witaj gość, zaloguj się aby mieć pełen dostęp do forum.