Wrzesień 28, 2020, 04:27:51 am

Autor Wątek: Wgranie przeróbkj na wersje SS  (Przeczytany 9028 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michios

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Dołączył: Sty 2015
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Wgranie przeróbkj na wersje SS
« dnia: Styczeń 03, 2015, 05:45:08 am »
1.Cofamy  date do 2007 ,
2.Pobieramy czysty ps3 plik software z wgranym tylko jb tak ze jest sony etc
3.Potem na to  roggero i juz.

Jak myslicie ? Jest ktos chetny do testowania?
Kumpel to zrobił na ss i mu działa.Ja mam slimke 3004 jedyna
i nie chce uwalic  jej brickiem



PS3-Hack.com.pl

Wgranie przeróbkj na wersje SS
« dnia: Styczeń 03, 2015, 05:45:08 am »

Offline spy

  • D4R3K
  • Administrator
  • Prezes
  • ******
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 774
  • Miejsce pobytu: Cambridge
  • Reputacja: 59
  • Płeć: Mężczyzna
  • wtf
Odp: Wgranie przeróbkj na wersje SS
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 03, 2015, 10:03:16 am »
Witam, ja wiem ze to fake i tyle w temacie :)

Offline maniek6666

  • Administrator
  • Szef Forum
  • ******
  • Dołączył: Wrz 2011
  • Wiadomości: 1571
  • Miejsce pobytu: Stodoła u Waldka
  • Reputacja: 96
  • Płeć: Mężczyzna
  • MANIEK
Odp: Wgranie przeróbkj na wersje SS
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 03, 2015, 10:17:39 am »
Ja to powiem tak jakby byla metoda na ss to napewno byloby glosno na ten temat i na forum pojawilby sie odpowiedni news bo to by bylaby ostra zmiana na scenie ps3

Offline Resterwers

  • Global Moderator
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Cze 2010
  • Wiadomości: 1175
  • Reputacja: 76
Odp: Wgranie przeróbkj na wersje SS
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 03, 2015, 12:32:10 pm »
"kumpel zrobił" - taa chyba sobie jaja z Ciebie.

Temat zamykam bo jest bez sensu ciągnąć ta dyskusje :)

PS3-Hack.com.pl

Odp: Wgranie przeróbkj na wersje SS
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 03, 2015, 12:32:10 pm »

Tags:
 


Close
Witaj gość, zaloguj się aby mieć pełen dostęp do forum.