Czerwiec 24, 2017, 07:08:50 am

Autor Wątek: PS3 FAT i pare pytan  (Przeczytany 1754 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RavenRuLeZ

• Najsłabsze ogniwo
  • *
  • Reputacja: 0
PS3 FAT i pare pytan
« dnia: Marzec 17, 2015, 16:25:28 pm »
Witam! takze mam pare pytanek :) posiadam PS3 Fat NAND CECHC03 z BC PS2 ostatnio zostal zrobiony na nim downgrade do 3.55 OFW mialem 4.22 OFW dysk mam aktualnie 50GB i pytanie czy w tym przypadku moge bez problemu rozkrecic dysk i wrzucic 750GB ?? jaki firmware polecacie ,bo jestem zielony oczywiscie mowie o CFW i czym sie rozni DEX od CEX ktory lepszy pozatym mialem mod wiatraka i strasznie glosno chodzi czy da sie softwareowo jakos go uciszyc ? planuje od czasu do czasu pograc Online ale glownie zalezy mi na dobrym firmware.Czy PKG sciagane z PSNStuff wymagaja sciagania plikow RAP ? w jaki sposob wgrywac te PKG da sie z dysku zewnetrznego czy da sie od razu pare naraz PKG zainstalowac i jak to z grami PS2 ? da sie wgrywac PKG gier z Vity i pozniej je transferowac na Vite jesli posiadam RAPy do Vity ? szczerze to nie wiedzialem gdzie sie zglosic a wiem ze to forum jest najlepsze i naprawde przepraszam za klopot i za tyle pytan ale mam nadzieje ze ktorys z was bedzie tak mily ze mi pomoze rozwiac watpliwosci i sory za brak polskich znaczkow.
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2015, 16:37:07 pm wysłana przez RavenRuLeZ »

PS3-Hack.com.pl

PS3 FAT i pare pytan
« dnia: Marzec 17, 2015, 16:25:28 pm »

Offline maniek6666

• Administrator
  • Szef Forum
  • Miejsce pobytu: Stodoła u Waldka
  • Reputacja: 94
  • MANIEK
Odp: PS3 FAT i pare pytan
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 17, 2015, 18:34:58 pm »
dysk mam aktualnie 50GB i pytanie czy w tym przypadku moge bez problemu rozkrecic dysk i wrzucic 750GB ??
mozesz dysk wrzucic do konsoli i na penie zapodac Soft CFW (oczywiscie dane z tego starego dysku nie przeniesiesz chyba ze recznie przez multiman i skopiujesz np: save itp) w folderach