Grudzień 05, 2016, 11:26:29 am

Autor Wątek: ładowanie ps move  (Przeczytany 4197 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline thomas510

  • Początkujący
  • **
  • Dołączył: Sty 2016
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 0
ładowanie ps move
« dnia: Styczeń 11, 2016, 16:18:25 pm »
Witam mam pytanie zwiazane z ładowaniem ps move. Mianowicie działa mi tylko ładowanie z konsoli przez kabel jak próbuje ładować z sieci za pomocą ładowarki do telefonu nie chce ładować .Używam tego samego kabla co do konsoli. Z racji że mam 2x ps move i kontroler ruchu cieżko mi ładować z konsoli wszystkiego można jakoś ładować to inaczej przez gniazdko albo przez telewizor laptop ? Jakie napięcie musi być bo żadna ładowarka nie chce mi go ładować?>?



PS3-Hack.com.pl

ładowanie ps move
« dnia: Styczeń 11, 2016, 16:18:25 pm »

Offline mateov

  • Global Moderator
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Wrz 2013
  • Wiadomości: 1082
  • Miejsce pobytu: POLSKA
  • Reputacja: 57
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: ładowanie ps move
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 11, 2016, 17:26:40 pm »
Nie naładujesz ani pada ps3 oryginalnego ani move zewnętrza ładowarką wszystko przez to, że by zaczęło się ładowanie akcesoriów musi się najpierw zainstalować sterownik. Są zewnętrzne ładowarki ale musisz się liczyć z wydatkiem i to dość sporym. Na allegro znajdziesz ładowarki ale są to zwykłe switche które i tak musisz podpiąć pod ps3 lub pc bo inaczej nie będzie ładować.

Ładowarka zewnętrzna z zasilaczem to spory wydatek i mało powszechne są w PL ale jeśli masz trochę zapału i wolnego czasu takową ładowarkę można zrobić samemu na układzie Atmega.

http://swiat-gier.com/sprzet/10281-1.html  -  jak widzisz ceny są dość spore gotowej ładowarki

A tu schemat ładowarki ( koszt zrobienia ok 20 zł ) Uwaga aby takowa ładowarka działała trzeba ją zaprogramować programatorem!!!

Dla majsterkowiczów zamieszczam gotowy zrzut pamięci:

Cytuj
/* ATTINY24 code to emulate enough of a USB host to get a PS3
   controller to charge.
 
   Copyright (c) 2010 mateov<mateov@o2.pl>
   BSD license
*/

#include <avr/io.h>

FUSES =
{
   .low = 0xff,
   .high = 0xff & FUSE_RSTDISBL & FUSE_SPIEN & FUSE_BODLEVEL0,
   .extended = 0xff & EFUSE_DEFAULT,
};

/* Connections:
   D+  PA3
   D-  PA7
*/

#define MASK_DP (1 << 3)
#define MASK_DM (1 << 7)
#define MASK_BOTH (MASK_DP | MASK_DM)
#define MASK_NONE 0
#define MASK_OUT MASK_BOTH
#define MASK_IN MASK_NONE
#define FS_J MASK_DP
#define FS_K MASK_DM
#define SE0 0

#define J "out %[_porta], %[_j]\n"
#define K "out %[_porta], %[_k]\n"
#define X "out %[_porta], %[_x]\n"
#define IN "out %[_ddra], %[_in]\n"
#define OUT "out %[_ddra], %[_out]\n"
#define D "nop\n" // delay 1 bit time

#define asmblock(str) asm volatile (str \
   : \
   : [_porta] "I" (_SFR_IO_ADDR(PORTA)), \
     [_ddra] "I" (_SFR_IO_ADDR(DDRA)), \
     [_j] "r" (FS_J), \
     [_k] "r" (FS_K), \
     [_x] "r" (SE0), \
     [_in] "r" (MASK_IN), \
     [_out] "r" (MASK_OUT) \
   : "memory")

/* wait for the next "ms" timer ticks, which occur at 1ms intervals */
void mwait(int ms)
{
   static int initialized = 0;

   if (!initialized) {
      TIMSK1 = 0x00; /* no interrupts */
      OCR1A = 12000 - 1; /* 12000 cycles = 1 ms */
      TCCR1B = _BV(WGM12) | _BV(CS10); /* no prescale, CTC mode */
      initialized = 1;
   }

        while (ms-- > 0) {
      TIFR1 &= ~_BV(TOV1);
                while((TIFR1 & _BV(TOV1)) == 0)
                        continue;
        }
}

/* Send a bus reset */
static void send_reset(void)
{
   /* SE0 for >= 10 ms */
   PORTA = SE0;
   DDRA = MASK_OUT;
   mwait(10);
   DDRA = MASK_IN;
}

/* Wait for next frame and send SOF.
   Returns 0 if the device is not present. */
static int send_SOF(int count)
{
   while (count--) {
      mwait(1);
      if ((PINA & MASK_BOTH) != FS_J)
         return 0;
      asmblock(
         OUT
         // send SOF 1337
         K J K J K J K K K J J K J J K K K J K K K K J K K J J J J J J K X X J
         IN
         X
      );
   }
   return 1;
}

/* Send SET_ADDRESS */
static void send_SET_ADDRESS(void)
{
   asmblock(
      OUT
      // send SETUP
      K J K J K J K K K J J J K K J K J K J K J K J K J K J K K J K J X X J
      // delay a little
      D D D D D D D D
      // send DATA0
      K J K J K J K K K K J K J K K K J K J K J K J K K J J K J K J K K J K
      J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J
      K J K J K J K J K J J J K K J J J J J K K J K K J K X X J
      IN
      X
      // device will send ACK now (within 16 bit times)
   );
   // wait until new frame; an immediate IN will just get NAKed
   send_SOF(1);
   asmblock(
      OUT
      // send IN
      K J K J K J K K K J K K J J J K J K J K J K J K J K J K K J K J X X J
      // device will send DATA1 now.
      IN
      // delay for the expected 35 bits of data
      X D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D
      // wait 12 more bit times (16 is max turnaround)
      D D D D D D D D D D D D
      OUT
      // send ACK
      K J K J K J K K J J K J J K K K X X J
      IN
      X
   );
}

/* Send SET_CONFIGURATION */
static void send_SET_CONFIGURATION(void)
{
   asmblock(
      OUT
      // send SETUP
      K J K J K J K K K J J J K K J K K J K J K J K J K J K K J J J J X X J
      // delay a little
      D D D D D D D D
      // send DATA0
      K J K J K J K K K K J K J K K K J K J K J K J K K J K K J K J K K J K
      J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J K J
      K J K J K J K J K J J J J K J J K J J K K J K K J K X X J
      IN
      X
      // device will send ACK now (within 16 bit times)
   );
   // wait until new frame; an immediate IN will just get NAKed
   send_SOF(1);
   asmblock(
      OUT
      // send IN
      K J K J K J K K K J K K J J J K K J K J K J K J K J K K J J J J X X J
      // device will send DATA1 now.
      IN
      // delay for the expected 35 bits of data
      X D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D D
      // wait 12 more bit times (16 is max turnaround)
      D D D D D D D D D D D D
      OUT
      // send ACK
      K J K J K J K K J J K J J K K K X X J
      IN
      X
   );
}

int main(void)
{   
   /* Tristate D+ and D- */
   DDRA = MASK_IN;
   PORTA = SE0;

   mwait(100);

   for (;;) {
      /* if the device doesn't appear present, do nothing */
      while ((PINA & MASK_BOTH) != FS_J) {
         mwait(1);
      }

      // perform reset
      mwait(100);
      send_reset();

      // perform basic enumeration
      send_SOF(10);
      send_SET_ADDRESS();
      send_SOF(3);
      send_SET_CONFIGURATION();

      // now send empty frames as long as the device is present.
      while (send_SOF(1))
         continue;
   }
}
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2016, 17:57:02 pm wysłana przez mateov »

PS3-Hack.com.pl

Odp: ładowanie ps move
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 11, 2016, 17:26:40 pm »

Tags:
 


Close
Witaj gość, zaloguj się aby mieć pełen dostęp do forum.