Październik 18, 2018, 09:53:32 am

Autor Wątek: PS3 CFW pewne problemy  (Przeczytany 5204 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline herosiks

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Dołączył: Sty 2018
  • Wiadomości: 3
  • Miejsce pobytu: Skarżysko-Kamienna
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
PS3 CFW pewne problemy
« dnia: Styczeń 06, 2018, 01:26:12 am »
Witam :)

 Jestem szczesliwym posiadaczem konsoli Ps3 Fat 80Gb ktora jest przerobiona, ale pojawil sie problem w postaci braku miejsca na dysku, wygrzebalem jakis 400Gb ale okazal sie wadliwy, po czym nie moglem zainstalowac na nim poprawnie CFW, problem polegal na tym ze na sam koniec sie wieszal, wiec chcialem wrocic do 80Gb ale nie chciala mi jej konsola przyjac, a probowalem juz wszystkiego, w koncu jedynym ratunkiem bylo wrzucenie Ferroxa 4.80 i potem z xmb update do rebuga 4.81.2, tak tez zrobilem i poprawnie, problem lezy w tym ze webmana udalo mi sie zainstalowac, natomiast mam problem z multimanem, wgl mi go pendrive nie widzi, a instalowalem z tego pena ferroxa, rebuga, rebug tool w formacie .pkg, a multimana z oficjalnej strony w formie Base wgl nie widzi ;/ co z tym fantem moge zrobic ? w poniedzialek badz wtorek dojedzie do mnie 1TB od Hitachi i bede na nim stawial od nowa systemik i chce byc przygotowany, wiec tak czy siak formatowalem juz te 80tke ktora kupilem z konsola wiec na tym testuje, dodam ze na konsoli bylo wczesniej wszystko, CFW Rebug 4.81.1 bodajze, webman, multiman itp, wszystko smigalo, chcialbym nauczyc sie jak robic taki stan rzeczy, pozdrawiam :P wiem ze pisane troche chaotycznie ale juz odchodze od zmyslow, dodam tylko ze kopie gier chodza przez webmana, ale to troszke klopotliwe, zwazywszy ze przez multimana emulacja gier to prostota :P

Edit.
jeszcze chcialbym sie zapytac, czy jesli bede mial jzu ten dysk 1TB, to czy odrazu polozyc na nim Rebuga? czy zaczac od Ferroxa? bo co ciekawe jak chcialem na 80tce odrazu Rebuga to wywalal blad przy instalacji 8002F cos tam, a na 400tce proces przebiegal dobrze, tylko potem pod pctem sprawdzilem ze ma uwalone obszary i dlatego sie wieszal, wiec nie wiem jak potraktowac 1TB czy Ferroxem 4.8 czy Rebugiem 4.81.2 ;/
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2018, 01:30:15 am wysłana przez herosiks »


Ps3 Fat 80Gb Zmiana na 1TB + Zew :)

PS3-Hack.com.pl

PS3 CFW pewne problemy
« dnia: Styczeń 06, 2018, 01:26:12 am »

Offline Domi38

  • bądz zawsze sobą
  • Tester
  • Vip
  • *
  • Dołączył: Kwi 2012
  • Wiadomości: 380
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: PS3 CFW pewne problemy
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 06, 2018, 11:31:13 am »
po 1 REBUGA pobierasz ze sprawdzonego żródła niema takiej opcji aby rebug nie instalował się poprawnie
po 2 musisz mieć odpowiednio spreparowany pendrive czyli na FAT 32 i na nim tworzysz kolejne foldery PS3 w nim UPDATE potem do niego kopiujesz to jakie chcesz zainstalować CFW
po 3 multiman też możesz pobrać ze sprawdzonego zródła i jeszcze kilka innych ważnych plików pkg
 

Edytowany double post: Styczeń 06, 2018, 14:29:35 pm
tu masz wszystko co potrzebujesz https://mega.nz/#F!qEBkwD5I!-VwRFsHiMRJv77bcWfzBpg
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2018, 14:29:35 pm wysłana przez spy »

Offline herosiks

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Dołączył: Sty 2018
  • Wiadomości: 3
  • Miejsce pobytu: Skarżysko-Kamienna
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: PS3 CFW pewne problemy
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 06, 2018, 15:13:11 pm »
Hej Domi :) dzieki za odpowiedz :) wlasnie tak robilem jak piszesz, wyskakiwal mi blad jakby poprostu z dyskiem bylo cos nie tak wiec tak:

1. Rebuga pobieralem z ich oficjalnej strony, no i faktycznie po tym ferroxie dziala i na 400tce tez sie postawil
2.Pena mam 32Gb w systemie Fat32, o taki format zadbalem juz na samym poczatku bo wiedzialem ze wiele urzadzen nie widzi NTFSa
3. Multimana tez pobralem z oficjalnego zrodla jak i wiele potrzebnych plikow .pkg, mam poprostu podejrzenie ze Ferrox z przejsciem na Rebuga ma pewne problemy i nie widzi tych plikow .pkg, ewentualnie uzywam w zasadzie nie pendrivea a modem 4G LTE z adapterem micro sd w ktory wpialem 32gb karte, zobacze jak bedzie ze zwyklego pena :)

Tak czy siak, skoro mowisz ze to powinno zrobic cala robote, to tak zrobie i dam znac jak poszlo, naprawde dziekuje za pomoc :)!

i PS: zauwazylem ze nie ma w tej paczce PSN Enabler czy jakos tak, bez tego mozna grac w sieci???

EDIT. jeszcze wpadlem na pomysl z uzyciem FTP, tam przeloze moje pliki PKG i zobacze co to da :P

EDIT v2.0 :D : wszystkie peny mam zajete niestety, ale udalo mi sie wygrzebac pena o pojemnosci 256mb, i wiecie co ? wszystkie pliki .pkg widzi :P problem polegal w pendrivie :) znajde sobie jakiegos maluszka do 1Gb i tam zgram sobie wazne do PS3 rzeczy i wloze do szafki :P warto takiego miec :D dziekuje za porady i zabieram sie za instalacje programow :D!

Edytowany double post: Styczeń 17, 2018, 08:43:35 am
Sorrki ze pisze w odrebnym poscie, ale nie wiem czy jak z edytuje to bedzie widoczne a nie chce zakladac nowego watku, otoz zainstalowalem sobie God Of War HD z plikow pkg oraz fixa, i nie moge odpalic ani glowna apka, ani fixem, kaze mi odswiezy PS Store, ok byloby cacy ale nie moge sie podpiac do PSN ;/ nie wiem czemu, wyskakuje mi info ze musze zaktualizowac soft, a wiadomo ze jak to zrobie to bedzie OFW, a mam tego Rebuga co mi podeslal kolega wyzej i nosi on numerek 4.81.2 wiec powinno byc ok prawda ;0? tym bardziej ze na poprzednim dysku mialem instalowanego Ferroxa 4.80 i na to polozylem Rebuga 4.81 i PSN dzialal i wgl, a tutaj niby nowszy soft i nic ;/ pomozecie ? bo nie wiem co zrobic ;/


Edit. Czy SEN Enabler cos tu pomoze ?? ( Jestem teraz w pracy dlatego pytam) bo sie wlasnie zastanawiam, chyba go nie instalowalem. Czy moze PSN patch za to odpowiada??
« Ostatnia zmiana: Styczeń 17, 2018, 08:43:35 am wysłana przez spy »
Ps3 Fat 80Gb Zmiana na 1TB + Zew :)

Offline zeroo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Dołączył: Lip 2018
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Odp: PS3 CFW pewne problemy
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 04, 2018, 15:48:16 pm »
Podbijam pytanie

PS3-Hack.com.pl

Odp: PS3 CFW pewne problemy
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 04, 2018, 15:48:16 pm »

Tags: ps3 CFW rogero multiman 
 


Close
Witaj gość, zaloguj się aby mieć pełen dostęp do forum.