Sierpień 21, 2018, 19:51:12 pm

Autor Wątek: Czy można przerobioną konsole podłączyć do internetu gdy wypiszesz się z PSN?  (Przeczytany 1423 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline anderson33

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja: 0
Witam
Zakupiłem używaną konsolę, pewnie na dniach kurier mi ją dostarczy. Jestem zielony jeśli chodzi o PS3 i praktykę, wiem tyle co w necie wyczytałem. Konsola ma przerobiony soft CFW 4.81+Cobra 7.3. Jako że jestem starej daty to przez internet nie zamierzam grać w gry, gdyż to mnie nie kręci, więc czy mogę dla bezpieczeństwa (by nie dostać bana za to że jest tam przerobiony soft) skasować konto, które być może tam poprzedni właściciel zostawił? Wiem, że są tam jakieś procedury związane z ukrywaniem się, ale jako że nie zamierzam grać przez neta to wolałbym całkowicie wypisać się z PSN i usunąć konto jeżeli tam jakieś będzie. Z tego co wyczytałem konto kasuje się w taki sposób, że wypisujesz się z PSN i jeszcze dodatkowo usuwasz użytkownika z konsoli:
1.)menu->PSNetwork->Zarządzanie kontami->nacisnąć trójkąt
2.)menu->PSNetwork->Wypisz się
Czy jak wykonam to wyżej to wtedy mogę bezpiecznie podłączyć konsolę do internetu bez ryzyka bana? Konsolę do internetu chcę podłączyć tylko w celu bo po ftpie chcę pobrać z PCta gry, ponadto jak nie będzie na tej konsoli ftp servera to do homebrew planuję wejść i ściągnąć wpierw tą aplikacje.
Mogę w sumie router odłączyć od neta na czas przenoszenia plików z PCta do PS3 a ftpserver z google ściągnąć i na pendrajwie przenieść na PS3, ale być może wystarczy że wypisze się z PSN i usunę użytkownika?
Ponadto mam też pytanie czy nie będąc nawet zalogowanym do PSN system może mi się sam aktualizować? W sensie że wyświetli się jakis komunikat nagle czy chcesz zaktualiwaoć system jak to w windowsie bywa czy przeglądarce chrome i ja przez pomyłkę nacisnę nie ten guzik co trzeba.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2018, 01:22:54 am wysłana przez anderson33 »

PS3-Hack.com.pl

Offline gytuk