Witaj!
Jestem głównym programistą UDKUltimate Engine, niestandardowej wersji Unreal Development Kit (UE3), która pozwala każdemu rozwijać i grać w gry na PS3, XBOX360 i PC.
To jest strona tego projektu:
sites dot google dot com slash view slash udkultimate
Wystarczy zrobić wyszukiwarkę Google UDKUltimate Engine i możesz potwierdzić, że to nie jest fałszywe, ten projekt jest online od 2017 roku, wiele osób już pobrało i podobało się to silnik.
Od czasu, gdy ukończyłem ten projekt w 2017 roku, poświęcam się osobistemu projektowi, grze, którą rozwijam w UDK Ultimate Engine, którą wkrótce opublikuję tutaj zwiastuny i bezpłatną wersję demo do pobrania dla każdego.
Więc kiedy ostatnio kończyłem demo na PC, zacząłem go optymalizować pod kątem konsol (XBOX360 i PS3). Jak zapewne wiecie, posiadam model PS3 4K (Super Slim 12 GB), legendarny model „nie do zhakowania”, tak było do niedawna.
Dzięki staraniom zespołu PS3Xploit i wielu innych twórców scen PS3, teraz każdy może cieszyć się grami i aplikacjami homebrew na dowolnym PS3, instalując PS3HEN (skrót od Homebrew Enabler).
Więc po zainstalowaniu PS3HEN na PS3 próbowałem uruchomić grę, to nie działało, więc po zbadaniu i zapytaniu moich znajomych ze sceny PS3 dowiedziałem się, że muszę wprowadzić pewne zmiany w procesie rezygnacji z EBOOT.BIN, więc będzie mógł działać na PS3HEN.
Więc to zrobiłem i działałem !!!!! Ten film przedstawia jednak przykładową grę UDKUltimate, którą załączyłem do pobierania silnika UDKUltimate (chcę uniknąć spoilerów w mojej grze: D). Przepraszam za złą jakość tego filmu, ponieważ nie mogę przechwycić materiału z PS3, nie mam karty przechwytującej HDMI, tylko g******a EasyCap: D: D: D. Użyłem więc mojego starego smartfona tylko po to, aby pokazać każdemu, że działa i nie jest to fałszywa wiadomość: D
I nic więcej niż dzielenie się ze wszystkimi tym nowym EBOOT.BIN, dzięki czemu każdy może teraz tworzyć, grać i udostępniać własne gry na DOWOLNYM PS3.
Na stronie projektu można znaleźć link i kopie lustrzane dla tej nowej aktualizacji PS3.
Po prostu wypakuj ten folder do głównego folderu UDKUltimate Engine (tj. C: \ UDKUltimate) i nadpisz wszystko tam.
Ten nowy i zaktualizowany folder szablonów gier PS3 ma już nowy plik EBOOT.BIN, więc wystarczy wykonać procedurę, aby wyeksportować grę na PS3 (instrukcje są takie same i znajdują się w folderze Dokumenty, plik 2- Readme PS3 Export.txt).
Jeśli chodzi o tych, którzy chcą ponownie skompilować kod źródłowy PS3 w programie Visual Studio, nic się nie zmieniło, jedyną różnicą jest to, że za każdym razem, gdy używasz narzędzia Reigner firmy Ancestor do rezygnacji z EBOOT.BIN, po prostu zmieniasz metodę wyjściową na oprogramowanie układowe 3.XX STD (zamiast 4.XX STD), a następnie postępuj zgodnie z normalnymi instrukcjami.
Pozdrowienia dla wszystkich i szczęśliwego tworzenia gier !!!
przepraszam, użyłem tłumacza google