Sierpień 22, 2019, 02:56:07 am

Autor Wątek: Projekt OPEN PS(P)3  (Przeczytany 49444 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!
Projekt OPEN PS(P)3
« dnia: Grudzień 07, 2010, 21:37:25 pm »
nie wiem jak was ale mnie juz mocno zaczeło ***** to że rusek  ( http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=101.msg113#msg113) opóźnia premiere swojego emulatora psp na ps3, a wiec mysle ze chyba tego nie zrobi lub zawiesi projekt a wiec do rzeczy:

znam strukture/budowe konsoli zarówno ps3 i psp
plików też

wiec zabieram sie do przerzucania plików psp (zadne img ! zero obrazów, same foldery  itd. )  na ps3 w prawdopodbnie trybie debug.
możliwe tez jest ze pewnie bed musial przerabiac jkaies pliki na .pkg.
czas pokaze, wiecej info do końca weekendu .
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2011, 12:41:58 pm wysłana przez thenat17 »





Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

PS3-Hack.com.pl

Projekt OPEN PS(P)3
« dnia: Grudzień 07, 2010, 21:37:25 pm »

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!
Odp: Emulacja gier PSP na PS3
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 18, 2010, 00:32:22 am »
[TEST]  Dzień 1 Piątek

1. Przygotowanie
różne kombinacje folderów/nazw/ param.fso itd. dysk zew./wew.  ( na razie szczegółowo nie będe opisywać tego procederu)
oczywiście mam jeszcze pare pomysłów :)


2. Gry:
testowano na :
a)  Dragon Ball Z: Tenkaichi Tag Team [ENG] [USA] [FIXED]
b) http://torrenty.org/torrent/507825 Need for Speed III: Hot Pursuit [ENG] [PSX-PSP] [EBOOT]

3. Wynik:
w obydwu przypadkach: Eboot.bin not found
w DB plik jest i gre mam sciagnieta z 2 roznych źródeł, wiec nie ma mowy o uszkodzeniu pliku.
w NFS akurat ta gra z ps1 jest w formacie eboot.pbp czyli w sumie logiczne ze nie działa ale spróbować warto było


w sobotę testy na :

Assassins Creed Bloodlines
GTA Chinatown Wars



Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!
Odp: Emulacja gier PSP na PS3
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 18, 2011, 00:13:06 am »
Edit: 17.01.2010
dalej nic , ale dzieki teraz wielu narzedziom do .pkg  itd. wreszcie mogę pobróbowac instalację innym sposobem :)

+

na sieci jest paczka Sony SDK 3.41+1.90+1.60 gdzie sa narządzie i dokumentacje w jezyku angielskim do tworzenia ^^ tak wiec w tej paczce jest też SDK do PSP :D
więc do dzieła ^^



Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 13, 2011, 18:33:32 pm »
Jako że ja już wyczerpałem pomysły , mój projekt odpalenia gier z psp na ps3, przeksztalca się w projekt OPEN PS(P)3 , jak wskazuje nazwa, jest otwarty i dla każdego.







Notatki: Project Open PS(P)3

Słowo wstępu:


Project Open PS(P)3 został ogłoszony 11.12.2010 roku. Projekt ma na celu urochomienie gier PSP na konsoli PS3.
Osoby uczestniczace w projekcie w projekcie: thenat17, Genius123.
Projekt od dnia : 12.04.2011 jest ogólnodostępny i w/w osoby już NIE będą w nim uczestniczyć, chyba , że pojawią się użyteczne narzędzia na scenie Playstation 3.
Bardzo proszę o traktowanie tego z przymrużeniem oka, gdyż nie jesteśmy specjalistami w dziedzinie konsoli PSP.


0.znaleźć program  poradnik : jak zrobić z folderu plik .iso /.cso
- UltraISO
1. dysk wew./zew.
2. folder PSP/GAME
3. sprobować folder GAMES i GAMEZ
4. rozszyfrowanie eboota na psp.
http://pspslimhacks.com/eboot-patcher-v1-0-patch-games-to-work-with-5-00-m33-6-5-03-mhu/
http://pspoland.pl/index.php/download/Homebrew/Narzedzia/PSP-Filer/
5. poradniki
http://forum.pspoland.pl/viewtopic.php?f=49&t=78060 (Edycja EBOOT - zmiana ikon!)
6. programy z naszego forum.
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=3472.0
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=3683.0
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=3269.0
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=2982.0
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=2906.0
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=2908.0
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=1862.0
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=2982.0
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=1655.0
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=395.0
7. poradniki z naszego forum.
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=1369.0
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=1765.0
http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=1722.0
8. Eboot fix, spróbować użyć i stworzyć .pkg instalacyjny gry lub .pkg startowy lub programem : PKG Builder
9. sprawdzić starego multimana ktory wykrywal gry psp.
tzn 1.11 np ? lub wczesniejszy (sprawdzone, kazdy wykrywa)
10. struktur ELFA i SELFA na PSP (porównać z ps3) [eboot/param] // nie znalazłem tego czego szukałem.
11. odpakować .pkg od managera np. multiMAN ver 1.16.08.pkg , odpakować, odszyfrować. znaleźć linijke odpowiadajaca za wyczytywanie odpowiedniego folderu i zmienić/dodać na PSP/GAME (test)
12. folder z grą psp moze miec taką strukture :
np.
BLES9999/PS3_GAME/ tutaj gra czyli foldery: Sysdir, Usdir, Insdir, param.fso, icon0, pic1, pic0
BLES9999/PS3_UPDATE
BLES9999/disc.sfb
mimo że gra np. jest : ULES01456  (wiecej w pkt 14.)
13. pomocne strony: http://www.ps3devwiki.com/index.php?title=Main_Page (o psp ani słowa)
14. oczywiście pliki takie jak disc.sfb, param.fso czy eboot.bin muszą być edytowane.
disc.sfb trzeba notatnikiem, gdyż nie ma do tego programu
param.fso - trzeba edytować programem SFOEditor lub PS3SFOedit
Eboot.bin - trzeba odszyfrować, edytować programem: ES35's PS3 ToolKit v2.0 i poradnik : http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=3674.0
15. porównanie struktury i miejsca gdzie znajdują się najważniejsze pliki na PS3 i psp
tutaj Screen 1

podpis screena: jak widać na psp brakuje pierwszego pliku disc.sfb, ale prawdopodobnie go zastępuje umd_data.bin, folder ps3_update jest mało istotny w grach ps3, można go śmiało skasować
tutaj Screen 2

podpis screena: tutaj już mamy duże prawdopodobieństwo, te same nazwy dla usdir, param.fso, icon0, pic1
tutaj Screen 3

podpis screena: ważny folder USDIR, róznice : w PSP jest w nim tylko gra, na PS3: to własnie tutaj znajduje się eboot odpowiadajacy za urucomienie gry ps3
tutaj screen 4:

podpis screena: natomiast w PSP , eboot siedzi w folderze Sysdir
16.porównanie plików param.fso ps3 i psp:
screen 5:

podpis: różnic jest jak sie okazuje dosyć sporo. patrz pkt 19.


17. co zawiera Eboot ?
plik .elf, który jest podpisany przez .self
http://pl.wikipedia.org/wiki/Executable_and_Linkable_Format
http://www.ps3devwiki.com/index.php?title=Self_file_format
http://www.ps3devwiki.com/index.php?title=SELF_File_Format_and_Decryption
http://www.ps3news.com/PS3-Hacks/ps3-selftool-v1-0-is-now-available/
http://www.ps3news.com/PS3-Hacks/ps3-pup-and-self-file-decoder-script-v0-1-now-available/

18. wrzucenie folderu gry PSP_game na ikonke ebootfix:
a. brak efektu
b. zmiana nazwy folderu z PSP_GAME na PS3_GAME : pokazał sie folder NPDRM i folder usdir ale brak eboota.
c. przerzuciłem wszystko z folderu SYSDIR(eboot i inne pliki) do USDIR, teraz wrzucam na ikonke ebootfixa folder PS3_GAME, przetwarza go, progrma pracuje. wchodze do folderu NPRDM i jest param.fso (otworzyłem go i jest jak żywcem zdarty od gry ps3 :) ), dodatkowo są pliki graficzne icon0,pic 1,pic0 , oraz folder USDIR który jest pusty, czego oczywiscie się spodziewałem
tutaj Screen 7

19. dzięki zabiegowi z pkt 18. udało sie zrobić poprawne szyfrowanie pliku param.fso tak jak mają to gry ps3.
niby sie wydaje ze param.fso od gier psp jest taki sam jak param od gier ps3, jesli byśmy zmienili wartości samym notatnikiem czy ps3fsoeditor, to potem inne programy by sie sypały. zdecydowanie poczatek pliku na obydwu konsolach jest inny i trzeba na to zwrócić uwagę
tak wygląda param.fso przerobiony pod cfw 3.55:
tutaj screen numer 6:

20. game decpryptor lub PRXdecryptor do odszyfrowania eboota psp. // ściagniete, działaja na psp, nie tędy droga, tak myślę
21. edycja ręczna pliku eboot.bin przez edytor hexów nie daje rezultatu (korzystałem też z poradnika http://ps3-hack.com.pl/index.php?topic=1352.0, aby odszukać linijkę: sys_proc_param i edytowąć ja na 3.55) , wydaje mi sie że edytor hexów, źle odczytuje wartości (próbowałem różne kodowania) nawet w odszyfrowanym eboocie gry psp:
screen 8

podpis: eboot psp i obok eboot ps3

a powinien text wyglądać tak:
screen13:

22. do pkt 11:  odpakowałem multimana, dodałem parametry dla psp:
hdd_home2=/dev_hdd0/GAMEZ
hdd_home3=/dev_hdd0/game/OMAN46756/GAMEZ
hdd_home4=/dev_hdd0/game/LAUN12345/GAMEZ
hdd_home5=/dev_hdd0/BDRIPS
hdd_home6=/dev_hdd0/PSP
hdd_home6=/dev_hdd0/PSP/GAME
hdd_home7=/dev_hdd0/PSP/PSP_GAME
usb_home2=/GAMEZ
usb_home3=/PSP/
usb_home4=/PSP/GAME
usb_home5=/PSP/PSP_GAME

zainstalowałem działa wyszukiwanie, ale niepotrzebnie sie męczyłem robiąc znów z tego .pkg , wystarczyło edytowany plik konfiguracyjny: options_default , przerzucić przez FTP do folderu na dysku ps3 gdzie jest zainstalowany multiman i potem zrestartować konsole.

Cytuj
Copy this file to your Playstation3 as:               ####
###     /dev_hdd0/game/BLES80608/USRDIR/options_default.ini    ###
###                                                            ###
###     or recommended as:                                     ###
####    /dev_hdd0/game/BLES80608/USRDIR/options.ini 


23. sprawdzić opcję w MM : Shadow Copy (select + X) - sprawdzono, brak rezultatu.
24. pojawiła sie dziś 1.04.2011 nowa wersja ebootfixa i nowy program Ebootmod , testowanie trwa.
Eboot mod, decryptuje plik (ale niestety nie psp) , podpisuje go pod niższe firmware.
25. oczywiscie gre mozna bez żadnych modyfikacji wrzucić na dysk zew/wew np. do katalogu GAMEZ i zobaczymy NIC na liście. multiman nie czyta struktury gier psp czyli: np. ULES20312/PSP_GAME/ itd.
26.
screen 9,10,11,12




 przedtawia gre z zmianą nazwy foldera : np. ULES20312/PS3_GAME/i tutaj też struktura zmieniona
27. poprawna jednostka fw wpisana do param.fso to : 3.5500 lub 3.4100 . nie wolno wpisywać w formacie: 3.55
28. polecam korzystać z PS3SFOEdit, gdyż ma bardziej rozbudowane opcje niż PS3 PARAM.SFO Editor .
screen 14

screen 15


jak widać na screenach 14 i 15, poprawna linijka to DG (disc Game)

screen16:

podpis: na co uważać przy tworzeniu param.fso

29. dodaje testowe wideo pod linkiem :

<iframe width="200" height="150" src="//www.youtube.com/embed/IIvUKQMi_as?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

30.  próbowalem też zmieszać pliki jakoś gier :
Midnight Club LA Remix (PSP) i Midnight Club LA Complete Edition (Ps3) , mimo że gry są jak prawie 2 krople wody, nie udało mi się uzyskać czegokolwiek.

31.
80028F14 - oznacza to ze nie znaleziono oryginalnej plyty BR w napedzie
ja nie mam płyty oryginalnej BD wiec nie mam jak chwilowo tego sprawdzić. (korzystam z BDEMU)
Więc prosze was o przetestowanie. NIEAKTUALNE , testowałem bez BDEMU z płyta BD, to samo.



Pytania:
1. czego nie udało mi sie zrobić ?
zmodyfikować najważniejszej rzeczy - eboota, trzeba znaleźć linijkę odpowiadajaco za sys_proc_param i edytowąć ja na 3.55 , no chyba że ktoś ma lepszy pomysł ?
2. po co mi było psp ?
jest pare takich programów na psp co decryptują/podpisują ebota z gry i wrzucaja na karte pamięci gotowy.


Czego nie wiem:
1. jak ustawic hex edytor, tzn na jakie deszyfrowanie żeby nie było szlaczków typu x$%#^FGS$#%# w pliku, oczym pisze w pkt 21 i screenach 8 i 13, więc Proszę o pomoc, gdzie mogę robić błąd ?

Gry które testowałem:

ULES01456 - Dragon Ball Z: Tenkachi tag Tournamnet PSP
ULES01144 - Midnight Club LA Remix PSP
NPUZ00104 - 4x4 Jam (minis) PSP
NPUX80433 - Charge Squad (minis) PSP

Sprzęt na ktorym testowałem:

PS3 40 GB CECHH04
CFW 3.55 Kmeaw/ ps3sita/ rebug
BDEMU
Multiman 1.16.09
Rogero Manager 8.1
PSP 2004 CFW 6.20/6.31 (? nie pamiętam)

Dorzucam wszystkie pliki, gry,  programy oraz SDK PSP:

DOWNLOAD:
multiupload wszystko
megaupload wszystko
part1
part2
part3
part4
part5
part6
part7
part8
part9
part10
part11
part12
part13
part14
part15
part16
part17


DOWNLOAD:

torrent: http://torrenty.org/torrent/577906

(w paczce jest poprawnie zrobiony param.fso i disc.sfb, trzeba popracować nadal nad ebootem)

Przepraszam że jest to tak chaotycznie i nie pokoleji, gdyż kopiowalem to z moich porozrzucanych notatek.

Proszę do tych NOTATEK i tego co próbowałem robić, odnosić sie z dużym dystansem, gdyż nie jestem specjalistą w dziedzinie PSP.


Projekt Open PS(P)3 jest projektem dostępnym (publicznym) dla wszystkich, chcesz sprobować swoich sił i jeśli masz wiedzę na ten temat to zapraszam do podzielenia się z całym forum wynikami twojej pracy i przede wszystkim pomysłów.

Pozdrawiam


Edit: drobne problemy z hostingiem zdjęć, jak nie wrócą w ciągu 24h to wrzuce screeny na inny hosting.
Edit2: przekroczony transfer na hostingu, w ciagu 48h screeny/zdjęcia wrócą, hosting opłacony.
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2011, 14:29:05 pm wysłana przez thenat17 »



Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

PS3-Hack.com.pl

Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 13, 2011, 18:33:32 pm »

Offline fila1223

  • Nowicjusz
  • *
  • Dołączył: Sty 2011
  • Wiadomości: 40
  • Reputacja: 0
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 15, 2011, 23:48:35 pm »
Mam do ciebie prośbę mógłbyś mi podać link do programu który pozwala odczytać kernel ofw z ps3 spróbuję poszukać tego co blokuje emu ps2 i psp

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 16, 2011, 00:07:46 am »
kernel ? ja z niczego takiego nie korzystałem, ale wszystko masz w dziale programy.



Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

EloZiom

  • Gość
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 22, 2011, 10:03:08 am »
Hmm... jest coś próbujecie, bo jeśli chodzi o PSP to jestem obeznany w tym temacie i mógłbym spróbować to zrobić, tyle, że na konsoli Debug. Linki są nadal aktywne ?

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 22, 2011, 11:30:50 am »
wsxzystkie powyzsze linki do scaigniecia sa aktywne.



Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

EloZiom

  • Gość
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 27, 2012, 10:19:14 am »
Tak kernel softu by się przydał, bo on odpowiada za większość spraw. Tak jak masz np. exploity na PSP, user mode, ma tylko dostęp do odpalania homebrew i nic ponadto, a kernel exploit dostęp do wszystkiego, więc myślę, że to byłoby tutaj potrzebne.

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 27, 2012, 19:31:55 pm »
Tak kernel softu by się przydał, bo on odpowiada za większość spraw. Tak jak masz np. exploity na PSP, user mode, ma tylko dostęp do odpalania homebrew i nic ponadto, a kernel exploit dostęp do wszystkiego, więc myślę, że to byłoby tutaj potrzebne.

wszystko jest na ps3devwiki oraz w SDK (PSP/PS3)
(PS.  oraz oczywiscie flash kondosli dev...)



Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

EloZiom

  • Gość
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 27, 2012, 22:22:44 pm »
Tylko jakoś mi linki nie działają, poza tym ja i tak się nie nzma na takich sprawach, więc nic tutaj nie pomogę, mam wiedzę czysto teoretyczną i nic ponad to, a szkoda.

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 29, 2012, 13:27:35 pm »
.... kontynuacja projektu part2.



Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

EloZiom

  • Gość
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 06, 2012, 08:29:17 am »
I jakie rezultaty ? .

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 06, 2012, 12:17:03 pm »
I jakie rezultaty ? .

to że kontynuują projekt, nie znaczy że już sa jakieś :) jeszcze nie pora na dzielenie się niepowodzeniami.



Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 11, 2012, 12:38:39 pm »



Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!



Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

EloZiom

  • Gość
Re: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 26, 2012, 00:36:02 am »
Jakieś pozytywne rezultaty?.

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!
Odp: Re: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 26, 2012, 14:50:21 pm »
Jakieś pozytywne rezultaty?.


a więc tak w związku z rozpoczęciem współpracy z @Snowydew,, co nie co się nauczyłem a on odemnie trochę :)

Co się okazało że szukał on plików zainstalowanych gier MINIS ale tylko tych co są .pkg(eboot.bin znaczy sie) pod PS3+PSP jednoczesnie i okazało sie że jako jedyny posiadałem sporą bazę tych plików (aż dziwne że mu nikt nie chciał pomóc, jego projekt jest w końcu bardzo ciekawy , w końcu kto by nie chciałzagrać w gry psp na ps3 ? ). To mu wysłałem i bardzo mu to pomoże nad budowaniem emulatora PSP(.pkg? prawdopodobnie) na PS3. W chwili obecnej nie ma nawet statusu,,Alpha" build. Więc wątpie że się on uwinie wraz z kumplami do końca tego roku, wywija się tym że ma uszkodzona ps3 i musi nową skołować.

Natomiast moja metoda będzie polegała na podpisaniu eboota psp pod ps3. Albo ręcznie za pomocą co najniej 6-8 programów(dostepnych na scenie ps3 i psp) i każdy to sobie będzie robić albo na zrobić za pomocą 1 aplikacji która będzie zawierała klucze tego i tego (pracuję nad modyfikacją ps3tools aldotools oraz scetool, ,ale jak mówiłem, jestem początkujący w tych sprawach, nawet bardzo .. ;/ )

Są aktualnie takie pomysły:
1. Emulator psp (.pkg)
2. ręczne podpisywanie
3. program PC który to zrobi za ciebie ( akurat oto muszę podpytać PsDev-a i naherwert , o ile będą na tyle uprzejmi żeby mi tą godzinkę lub więcej poświęcić)
4. zmodyfikowanie Dev_flash > pspemu.self w CFW 3.55 (a który był w 3.15 przygowany na gry PSP minis i PSP Remastered a w 3.55 jest oparty na PSP 6.00-6.20 Kernel-u, natomiast 3.60 na 6.30 Kernel-u)

ja zajmuje się swoja wizją (2-3) a resztę traktuję jako ciekawostkę.

PS. ten wątek bardziej traktuje jako osobiste notatki niż jako wątek forum :P

przykład:

« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2012, 20:22:40 pm wysłana przez thenat17 »



Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

Offline thenat17

  • Początkujący Deweloper
  • Szef Forum
  • *****
  • Dołączył: Paź 2010
  • Wiadomości: 4073
  • Miejsce pobytu: Warka/Warszawa
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moje PW jest od tylko ważnych spraw !!
Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 26, 2012, 20:22:02 pm »
tutaj mam coś znaleźć: http://www.ps3devwiki.com/wiki/Iso.bin.edat


update:
wylgada na to że jest on dalej niż ostatnim razem rozmawialiśmy. (czytamy od dołu)



Cytuj
Dnia 26 października 2012 18:49 Snowy Jones <snowy@fknnrds.com> napisał(a):

    Will do, but if you check the ps3devwiki in particular iso.bin.edat, its been updated quite a lot. Just move it and the other research top psx-scene or ps3crunch. I refuse to use ps3hax :P
    On Oct 26, 2012 11:46 AM, "thenat17@o2.pl" <thenat17@o2.pl> wrote:

        oh dear... thats the case.
        i dont know what im supposed to say.

        my case is that:
        why do I have to do something (similiar) that is already been created ?

         
        So can you give me the coordinates of these people? if not, I will respect your opinion. Or else, send my last email to you , to them.


        Dnia 26 października 2012 14:48 Snowy Jones <snowy@fknnrds.com> napisał(a):


            Its already been done and tested with several other things. I stopped working with almost everything sony related since then due to people leaking unfinished code and other things. No clue if anyone will release it due to people thinking they deserve it without doing anything to help it as sad as that sounds :/


dodane.
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2012, 22:52:59 pm wysłana przez thenat17 »



Wspieraj Forum !!  ||   Usługi Forumowe <<  <<Zajrzyj !!

PS3-Hack.com.pl

Odp: Projekt OPEN PS(P)3
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 26, 2012, 20:22:02 pm »

Tags:
 


Close
Witaj gość, zaloguj się aby mieć pełen dostęp do forum.