Nowa wersja FBANext PS3 r424 spora ilość zmian
http://www.multiupload.com/JBFTBT38CFZmiany (r424) tłumaczenie Google
• (PS3) Dodano waterpaint-normalcontrast.cg, waterpaint-normalcontrast-scanline.cg, waterpaint-highcontrast.cg, waterpaint-highcontrast-scanline.cg shaderów.
• (PS3) Zoptymalizowane crt.cg shader - teraz działa w 60fps (Fullspeed) w rozdzielczości 1080p (1920 × 1080). Dodano także crt-highgamma.cg.
• (PS3) odniesienia Texture używane - szybciej kod grafiki w wyniku. Również przystosowana refreshwithalpha tak, że
wygląda tak samo jak przed bez odniesienia tekstury.
• (PS3) Dodano wszystkie shadery dodał pomiędzy nimi r423 i niestandardowych wersji
• (PS3) Zastąpiony inlineASM w burnint.h z wewnętrznej tak, że może być skompilowane z SNC. Także zakomentowana
mało funkcji endian w blargg_endian.h aby SNC do pracy.
• (PS3) skomentowane wszystkie wyjątki i try - catch bloków plików, takich jak ticpp.cpp i inne - SNC domyślnie
współpracuje z wyjątkiem wsparcia osób niepełnosprawnych - również Wyjątki ogólne osiągi - zakomentowanie wyjątków
i bloki try-catch dla GCC i SNC zwiększoną wydajność.
• (PS3) pozbyła się wirtualnej wywołań funkcji i klas które dziedziczone z klasy bazowej z funkcji wirtualnych
definicje - np. sterownik Audio Cellframework i aud_audio.h FBA w sobie. Led do wymiernych wyników
zwiększenie i zmniejszenie opóźnień.
• (PS3) Lepsze przycisk reakcji - w PS3/run.cpp, dla niektórych przycisk wejścia powodem była jedyną istotą zarejestrowano jedno
na każde trzy punkty - powiedział, że obecnie. Było mnóstwo innych oddziałów w kod interfejsu, które są
niepotrzebne - sprawdzanie bDrivOkay na przykład w video_interface i vid_psgl - które komentarzu do
PS3. To może być stosowana do podobieństwa pod FBA 360 dla niektórych wzrost wydajności - to samo z usuwaniem wirtualnego
Wywołanie funkcji.
• (PS3) przewijania menu kijem D-pad/analog w przeglądarce ROM / menu ustawień / menu w grze, naciskając i
gospodarstwa klawiszy kierunkowych.
• (PS3) Shaders teraz otrzyma trzy dodatkowe params wejście do programu głównego wierzchołka (main_vertex). To
pozwala odciążyć trochę więcej obliczeń z shader fragment co prowadzi do zwiększenia wydajności.
• (PS3) Dodano możliwość powrotem przejść do menu serwisowego przez wciśnięcie przycisku R3.
• (Core) - kolory Rygar sterownika przywrócony do normalnych kolorów - podczas aktualizacji do wersji beta FBA, swapword
oświadczenie zostało usunięte.
• (PS3) Makefile teraz działa zarówno SNC lub GCC. Zmiana CELL_BUILD_TOOLS ustawić jeden z dwóch. Najlepsze
Prędkość I obecnie dostać z GCC dla niektórych dziwne powodu.
• (PS3) Makefile i oświadczenia preprocesor w kodzie umożliwiają teraz skompilować źródła i wykryć
Twoja wersja SDK automatycznie.
• (PS3) Nie ma specjalnego trybu debug można aktywować (CELL_DEBUG_CONSOLE = 1) w przypadku gdy serwer Telnet
być uruchomiony w tle, które można telnet do - w tym trybie, można śledzić zmienne i / lub zrzutu
screeny na dysku twardym.
• (PS3) prędkość lepiej, mniej lagów w wyniku wszystkich powyższych.
PS. Każda zmiana powyżej dotyczy tylko wersji na PS3.
Źródło: PSX-Scene przez PS3Crunch Forum przez manster (dzięki!)
// twoim obowiązkiem jest podać jakie zmiany nastąpiły ! Administracja